Useimmiten kysyttyjä kysymyksiä -

sekä vastaukset niihin:


Tuotteet eivät siirry ostoskoriin, vaikka painan "lisää". Mitä teen?

Kokeile ensimmäiseksi sallia evästeet (cookies) tietokoneesi asetuksista. Jos tämä ei auta, voit toki tehdä tilauksen myös sähköpostitse osoitteeseen info[at]kahdeksastaivas.fi

Kuinka pitkä käsittely- ja toimitusaika tilauksella on?

Käsittelemme tilauksia päivittäin. Pyrimme postittamaan tilauksen mahdollisimman pian, yleensä parin päivän sisällä tilauksen käsittelystä. Viivästyksistä postituksissa ilmoitamme etusivulla. Jos et ole vastaanottanut tilausta seitsemän työpäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä niin selvitellään tilauksen kulkua.

Mikä on teidän vähimmäistilausmäärä?

Verkkokaupassamme ei ole vähimmäistilausmäärään. Voit siis tilata juuri tarvitsemasi määrän ja maksaa siitä normaalin hinnan ilman mitään pientoimituslisiä.

Onko tuotteilla palautusoikeus?

Kuluttajansuojalain mukaan kaikessa etäkaupassa asiakkaalla on 14 vuorokauden palautusoikeus ilman erityistä syytä. Tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, eli alkuperäispakkauksen avaamaton ja tietenkin käyttämätön. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@kahdeksastaivas.fi 14 päivän sisällä tilauksen vastaanotetuasi sopiaksemme palautuksesta. Huomioithan, että lunastamaton postiennakkolähetys ei ole palauttamista ja meillä on oikeus laskuttaa asaikkaalta aiheutuneet postilulut toimituksesta ja palautuksesta.

Onko teillä tukkuhintoja kuluttajille?

Kyllä on. Alennus vaihtelee tuotteittain joten ole yhteydessä meihin, jos haluat tietää hinnan ennen tilauksen tekemistä.

Halusin tilata tuotetta 15 kpl, mutta en pystynyt tekemään tilausta.

Verkkokaupassa on käytössä varastosaldot, eli tuotetta ei voi tilata enempää kuin sitä on varastossa. Varastosaldot eivät näy asiakkaille. Jos olet kiinnostunut tilaamaan jotakin tuotetta enemmän kuin sitä on varastossa, ota yhteyttä. Täydennämme varastoa aika-ajoin ja saattaapa joskus käydä niinkin, että varastossa onkin tuotetta enemmän kuin varastosaldoa... Mm. tuotepakkauksia pakkaamme tilauksen mukaan koko tuotevarastosta, joten niiden kohdalla varastosaldot eivät aina pidä paikkansa.

Tuotetiedon kohdalla lukee *tilaustuote, varastotilanne vaihtelee* Mistä tiedän, onko tuotetta varastossa?

Pidämme tilaustuotteista yleensä parin kappaleen varastosaldoa. Jos pystyt lisäämään tuotteen ostoskoriin, se löytyy varastosta.

Voinko myydä askartelemiani Leane Creativen kortteja myyjäisissä tmv. paikassa?

Leane Creativella on Angel Policy, joka rajoittaa tuotteiden käyttämistä kaupallisiin tarkoituksiin. Tutustu Angel Policyyn täällä. Jos olet epävarma, kysy lupa etukäteen sähköpostitse jälkiselvittelyjen välttämiseksi.